دوستای گلم سلام
دختریم حدودا بیست ساله .. نزدیک سه ساله پسری رو دوستدارم .. راستش خیییییلی دوستش دارم.. ینی تمام فکرمو مشغول کرده... موقع درس خوندن .. موقع خواب... خلاصه همه جوره... اونم هیچی نمیگه فقط یکم نگاه کردنش به من نسبت به من فرق داره با بقیه .. و اینکه یه بار دوستاش دستش انداختن موقع رد شدنم و گفتم بدوووو فلانی اومد

اونم سرشو انداخت پایین و فقط میگف ساکت شین..(این ماجرا برای دوسال پیشه) حالا ولی از اون عکس العملاش خبری نیست...

به نظرم عشقم یه طرفس نه ؟ دعام تو این شبای عزیز فراموش کردنشه .. میشه کمکم کنید فراموشش کنم ؟

من تا حالا با پسری دوست نبودم پس چرا خدا کمکم نمیکنه که بهش برسم؟ چرا مهرم به دلش نمیوفته؟ میشه دعام کنید فراموشش کنم؟

عشق یه طرفه سخته واسه دختر... دختر دوست داره دوست داشته بشه نه اینکه منتظر باشه طرف مقابلش یه نگاه بهش بکنه...
منتظر جواباتون هستم ..♥
مرسی

مرتبط:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)