سلام

پسری ۲۰ ساله هستم، پدرم حدود هشت سال پیش فوت شد، روابط پدر و مادرم بسیار عالی بود، من خیلی به مادرم وابسته هستم، توقع نداشتم ازدواج مجدد بکنه ولی حدود یک سال پیش ازدواج کرد.

اون آقایی که الان جای پدرم امده اوایل گفت که روابط ما خیلی سطحی خواهد بود و من خیلی کم به مادرت سر میزنم، در کل خیلی مودب بود، ولی هر چقدر زمان میگذره کمتر من رو حساب میکنه و صحبت هایی که با من کرده بود رو فراموش کرده.

من چون نمیتونستم شرایط رو تحمل کنم به مادرم پیشنهاد دادم که جدا میشم و برای خودم یک سوییت اجاره میکنم ولی مادرم از این صحبت خیلی ناراحت شد، من هم اصلا حضور اون آقا رو نمیتونم تحمل کنم، راهکار شما چی هست؟


مرتبط:

چطور با احساس نا امنی عاطفی ناشی از ازدواج مادرم کنار بیام؟

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

بدون هماهنگی با والدینم، از دختر مورد علاقه م اجازه خواستگاری گرفتم

بهترین برخورد با پسری که در دانشگاه از یه دختر مذهبی خواستگاری میکنه

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

سوال از کسانی که ازدواج دانشگاهی کردند

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

در بحث ازدواج به حرف والدین ، مشاور و قلب خودتون گوش کنید

اختلاف نظر شما با والدین در خواستگاری تا چه حد مهمه ؟

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

آیا پدر و مادر ها باید در انتخاب همسر دخالت کنن ؟

برای انتخاب همسر از پدر و مادرم کمک بگیرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل ازدواج والدین (۷ مطلب مشابه)