سلام به کاربران خانواده برتر

من مدتی هست که به فردی علاقمند هستم ولی ایشون نمیدونه، یعنی حتی فکر میکنه من از ایشون خوشم نمیاد!. اوایل که باهاشون همکار بودم حسم بهم میگفت که شاید ایشون به من علاقه دارن ولی از یک جایی اختلاف نظر و مشکلات کاری پیدا کردیم و از آن جایی که هر دومون خیلی لجباز و مغرور هستیم کلا قطع ارتباط کردیم. الان مدت طولانی هست که من ایشون رو ندیدم ولی تجربیات عجیبی دارم.

مثلا براتون بگم که بعد از 6 ماه که دیگه خیلی به ندرت به ایشون فکر میکردم یک باره ذهنم بهشون مشغول شد و در آن چند روزی که به شدت بهشون فکر میکردم توی اینستاگرام من رو فالو کردند. دوباره گذشت و گذشت و یک شب خیلی با خودم کلنجار رفتم که چرا نمیتونم این آدم رو فراموش کنم و کلی فکر منفی در موردش داشتم. تصمیمم رو گرفتم که دیگه نمیخوام بهش فکر کنم و هر چیزی که من رو یاد ایشون مینداخت پاک کردم. 

حتی میخواستم در اینستا آنفالو کنم که گفتم حرکت جالبی نیست، حساسیت زاست و اینکار رو نکردم. جالب اینکه فردای همان روز ایشون من رو در اینستا آنفالو کردن!، اینم بگم که در اینستا پست نمیذاشتیم که بخوایم پستی از هم لایک کنیم و ... ، من پروفایل شون رو چک هم نمیکردم. این موضوع برام خیلی جالب و عجیب بود. 

الان در حال فراموشی هستم ولی بعضی وقت ها باز هم به شدت یادشون میافتم و اذیت میشم. میخواستم ببینم شما تا حالا همچین چیزی تجربه کردید؟، اگه اره به نظرتون این حس همون تله پاتیه یا شانسی بوده؟، میشه بعضی افراد خواسته یا ناخواسته با هم ارتباط از راه دور داشته باشن و احساسات شون و فکرشون بر هم اثر بذاره و هم رو کنترل کنند؟ 

ممنون


بیشتر بخوانید ...

وقتی به کسی فکر می کنیم، اونم به ما فکر می کنه؟

راسته که میگن دل به دل راه داره ؟

اینکه میگن دل به دل راه داره چندان بی راه نمیگن !

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه ؟

خواب دیدن یک شخص ، دل به دل راه داره ؟!

کی میگه دل به دل راه داره ؟!

به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه

به نظر شما دل به دل راه داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)