سلام به همگی دوستان  

من یک مشکلی دارم که برام تحملش سخت شده . خودم دختری هستم که اصلا نه تاحالا با پسری رابطه داشتم نه از این خاطر کمبودی احساس می کردم . کمی لاغر هستم ولی در کل چهره ی زیبا و بدن متناسبی دارم  من همیشه سرم تو درس و کتاب بوده باورتون نمیشه اما خیلی دیر متوجه خیلی مسائل شدم یعنی دقیقا تا 22 سالگی اصلا از رابطه و ... با جنس مخالف هیچی نمی دونستم .

بعدشم که دونستم نه دنبالش رفتم نه کنجکاوی کردم . تا الان که 25 سالمه حتی یبارم خود ارضایی نکردم و خیلی هم دیرو به ندرت تحریک می شم . یه خواهرم دارم که از من هفت سال کوچیکتره  اما با این وجود هیکلش از من پرتر شده . مخصوصا بالاتنه اش .من وقتی می بینمش خیلی افسرده میشم اعصابم خرد میشه وقتی می بینم -----  البته خیلی دوسش دارما خیلیم با هم دوستیم اما باز این احساس برام به وجود میاد و بهش حسودی میکنم .

حالا بدیش اینه که الان یه مدته واقعا فکرای بدی نسبت بهش تو سرم میاد که خودم باورم نمیشه . خیلی شبا از این فکر نتونستم بخوابم بدنم سست میشه و شهوت عجیبی منو میگیره واقعا اذیت میشم . چند بار خواستم بهش بگم و ازش اجازه بگیرم بذاره .... اما روم نمیشه بهش بگم . فقط هم نسبت به خواهرم این حسو دارم . نسبت به پسر یا دخترای دیگه یا حتی اعضای بدن خودم این کشش رو ندارم . به نظرتون من چیکار کنم از این فکرا خلاص شم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)