سلام به تموم خانواده برتری های گل

من امسال دانشگاه پیام نور رشته ی علوم تربیتی قبول شدم. به رشتم و دانشگامم علاقه دارم ... ، ترم اول که تموم شد به سلامتی ... ، معدلم شده ۱۷.۰۸ ... به نظرتون خوبه ؟ ۱۲ واحد برداشتم. ( ۶ تا کتاب بود ) . من برای میان ترم ها، بعضی وقت ها که وقت میشد متن رو و همراه سوالات کتاب راه میخوندم؛ بعضی اوقات که وقتم محدود بود فقط سوالات کتاب راه رو میخوندم. پایان ترمم که فقط و فقط سوالات راه و سال های پیش رو میگرفتم و میخوندم.

شما معدلتون تو پیام نور چند بوده ؟ تموم کلاس هاتون رو میرفتین ؟ من تا جایی که میتونستم میرفتم. شاغل نیستم ولی تو خونه آشپزی و کارهای هنری در اوقات فراغت انجام میدم. به نظرتون کتاب های راه بهتره یا پیام دانشگاهی (لطفا با ذکر دلیل).


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه پیام نور (۱ مطلب مشابه)