سلام 

من با رتبه ۱۴۱۴۸ منطقه ۱ در کنکور تجربی و با داشتن سهمیه ۵ درصدی ایثارگران و کسب رتبه ۸۰۷۸ در سهمیه ۵ درصدی‌ تجربی دعوت به مصاحبه پردیس نسیبه تهران شدم . 

1 ) آیا با این رتبه ها که ذکر شد شانس قبولی در آموزش ابتدایی پردیس نسیبه تهران ( دختران ) را دارم‌، کارت بسیج هم دارم، در تکمیل ظرفیت فقط ۶ نفر می خواهند ایثار گری پدرم هم مربوط به سربازیشان است

2 ) برای قبولی در فرهنگیان تراز مهمه یا رتبه ؟ 

اگر رتبه مهمه رتبه در منطقه مهمه یا رتبه در سهمیه ایثار گران ، ترازم ۷۶۵۰ بود آیا قبول میشم

3) زمان مصاحبه علمی _ تخصصی در فرهنگیان چه موقع است اولین حرف خوانوادگی من الف است

4) رتبه لازم برای قبولی در اموزش ابتدایی تهران‌ در تکمیل ظرفیت چنده

ممنون از لطف تان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)