سلام وقت تون بخیر 

سوالم اینه که اگه صدای دعوای همسایه تون خیلی بلند باشه ، جوری که مثلا آقاهه بکوبه به در محکم بگه اونجام تو دنیا،  بعد خانمش ر هم کتک بزنه صدای جیغ خانومش بیاد که بگه کمک ، بعد صدای بلند مرده هم بیاد که بگه هر کی بیاد دهنش رو ... ! بعد اگه وضعیت اینطور باشه جرات میکنید به پلیس زنگ بزنید ؟

حتی جلساتی که  به درخواست همه مدیر ساختمون واسه آدم شدنش گذاشت کارساز نبود ، من دلم واسه زنش میسوزه ، وقتی کتک میخوره دوست دارم برم کمک کنم ولی هم از شوهرش میترسم هم بابام نمیذاره ، هم مامانم میگه نباید دخالت کنی زشته . 

بعد من میگم اون زنش رو بکشه زشت نیست؟ ، این جور مواقع بهترین راهکار چیه؟

به پلیس هم میترسیم زنگ بزنیم متوجه بشه شوهرش درد سر میشه، چون یه بار یکی از همسایه ها زنگ زده بود مرده فهمیده بود چهار صبح مست کرده بود با مشت میکوبید در خونه شون میگفت چرا زنگ ردی پلیس، البته ازش شکایت کرد و دادگاهیش کرد و کلی هم رفت و اومد رضایت گرفت ، ولی خب بازم آدم میترسه . 

این جور مواقع با همسایه روانی چطور باید برخورد کرد؟ من فقط نگران خانومش و سه تا بچه هاش هستم . وسط دعواهاشون صدای جیغ و گریه شون میاد، بده بریم در بزنیم بگیم حداقل بچه ها رو بفرستین خونه ما نترسن ؟ اگه بده خب اون طفل معصوم ها چه گناهی دارن ؟ عجب گیری کردیم ؟! 

تو رو خدا راه حل حرفه ای و معقول بدین، مرسی دست تون درد نکنه ، ازدواجم کردین زنتون رو کتک نزنید ، شوهرتون رو هم خواست کتک تون بزنه زنگ بزنید پلیس خودتون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)