سلام

دوستان میشه بگید شما هایی که در دوران عقد هستید و یا این دوران رو گذروندید، از لحاظ مالی تو دوران عقد رفتار همسرتون چه جوری بوده ؟ یعنی تو این دوران از همسرتون ماهانه و یا هر وقت که لازم باشه پول میگرفتید ؟

من 4 ماهه عقد کردم ولی اصلا روم نمیشه که از همسرم پول بگیرم و همه به من میگن که خیلی اشتباه میکنی چون همسرت به این شیوه عادت میکنه ولی من نمیتونم ازش پول بگیرم. و از طرفی چون خودم میرم سر کار همسرم هم اصلا نمیگه که پول میخوای یا نه؟ دوست ندارم با این شیوه جلو برم.

اگر راهکاری دارید منو راهنمایی کنید که خیلی نیاز دارم.


نکته :

با توجه به بی احترامی هایی که در بخش نظرات شده ، امکان نظر دادن در این پست غیر فعال شد . هر کسی که فکر می کنه در بخش نظرات به اون توهین شده ، در صفحه ارتباط با مدیر ، تاریخ و ساعت ارسال نظر به همراه بخش توهین آمیز  اون نظر رو ارسال بفرمائید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)