سلام

من خیلی حساس و زود رنجم ، جوری که داره به زندگیو سلامتیم لطمه وارد می کنه. از بچگی حساس بودم ارثیه مادرم هم این جوری بود، حالا که دانشگاهم تموم شده و درگیر پیدا کردن کار هستم ، چون بیمه نیستم  پیدا کردن کار خوب خیلی واسم مهمه و البته مشکل مالی هم که جای خود دارد .

نگید تو دختری کار رو واسه چی می خوای ؟ بالاخره دختر هم میخواد جهیزیه بخره ، توی همین زمان که درگیر پیدا کردن کار بودم چون خیلی به خودم فشار می آوردم و از طرفی هم آزمون های استخدامی شرکت می کردم ، البته اکثرشون بدون سهمیه بومی امتحان میدادم .

خیلی فشار و استرس داشتم جوری که بعد یک سال حالا فقط کافیه یه کوچولو ناراحت بشم یا یه فکر خیلی کوچیک منفی بیاد سراغم نفسم میگیره ، داغون میشم ، انگار اکسیژن به اندازه کافی بهم نمی رسه . از مغز و اعصابم نیست خدا رو شکر، آخه عصبی نمیشم ولی ناراحت تا دلتون بخواد .

آزمایش خون دادم و خدا رو شکر تیروئید ندارم دکتر قلب و عروق هم رفتم گفت نارسایی نداری خدا رو شکر . یه قرص ویتامین هم مصرف میکنم پیاده روی میکنم هر روز و سعی میکنم موزیک شاد گوش بدم و روزانه چند دقیقه برقصم اما این ها رفعش نکرده .

به نظرتون چکار کنم مشکلم برطرف بشه ؟ کسانی که این مشکل رو دارن خواهش میکنم راهنماییم کنید . پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی همه دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)