سلام دوستان

بنده با آقایی به قصد ازدواج زیر نظر خانواده ها در حال آشنایی هستیم، این آقا تاکید روی رفتار پخته برای خانوم شون دارند . میخواستم بپرسم چگونه باید بهشون  نشون بدم که رفتارم پخته هست و اصلا آدم پخته ای هستم حتی بیشتر از سنم ؟

اینم بگم ایشون بسیار بنده رو پسندیدند و وقتی من از توقعاتشون میپرسم ایشون پختگی رو مطرح می‌کنند ولی در کل با رفتارم مشکلی ندارند  بلکه خیلی هم راضی هستیم از هم فقط پخته بودن جز معیار هاشون  هست اینطور که من متوجه شدم و من میخوام از این بابت خیالشون رو راحت کنم.

فقط  دوستان لطفا از بحث کردن خودداری کنیم و به نظرات هم احترام بذاریم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)