سلام به همه دوستان عزیز

امیدوارم حال همگی تون خوب و خوش باشه و در آرامش به سر ببرید

دوستان نزدیک سه سالیه که یه مشکلی برام پیش اومده و داره اذیتم می‌کنه ، من سه سالیه که با یه دوست صمیمی ام که خیلی وقت بود با هم دوست بودیم قطع ارتباط کردم و از دستش خیلی ناراحت شدم چون اون رفت و با یه پسر خیلی بلا نسبت همه آقایون نامرد دوست شد و با هم ارتباط داشتن ، اون پسر خیلی بی شعور بود و کل شهر درباره اون و بدبخت کردن دخترا به دست اون میدونن .

من وقتی از این ماجرا خبردار شدم از شهریور تا آبان ماه در حال نصیحت کردن دوستم بودم که این ارتباطات درست نیست و باید قطع ارتباط کنه، ما خیلی به هم وابسته بودیم و هم رو دوست داشتیم . البته باید اضافه کنم که دوستم یکی از اخلاق های بدش اینه که حسوده و واقعا نامردی کرد در حق من و اون یه سال من واقعا اذیت شدم چون هر روز یه دعوایی درست میشد تو مدرسه و اون میشد آدم خوبه و من میشدم آدم بده.

و حتی تابستون با بچه ها تو یه دور مهمونی بودیم که ازش بد گفتن و پشتش حرف زدن اما من با اینکه خیلی بدی در حقم کرد اما پشتش در اومدم و به بچه ها گفتم دهنشون رو ببندن . اما از اون موقع است که دیگه با هم حرفی نداریم یعنی اگه همو ببینیم اون جلو نمیاد که سلام کنه و منم راغب نیستم زیاد ... ولی خدایی هر جا در موردش بد گفتن من ناراحت شدم و پشتش دراومدم .

الان مامانم میگه که دیشب خوابی در مورد ما دیده که ظاهرا باید برم باهاش آشتی کنم . یه بارم پارسال خودم خوابش رو دیدم که در یه تصادف نتونستم نجاتش بدم .  من باهاش قهر نیستم حتی بهشم گفتم سه سال پیش ... فقط دیگه باهاش حرف ندارم بخاطر اون کار بدش . الان چیکار کنم زنگ بزنم بهش ؟ یا اینکه نه و همچنان باهاش حرف نداشته باشم .

حتی کلاس نهم هم که بودیم من نمی‌خواستم باهاش تو یه کلاس باشم چون اذیت میشدم و اون خودش خیلی دوست داشت بیاد کلاس ما حالا نمی‌دونم یا بخاطر من بود یا شاید بخاطر یکی دیگه از بچه ها که خیلی ام بین ما تفرقه مینداخت و تظاهر میکرد شده دوست صمیمیش

خودمم ناراحتم میگم شاید کمی تند رفتم اما الان تو دو راهی موندم ، شما بگید اگه جای من باشید چه کار میکنید ؟
ممنونم اگه کمکم کنید که به یه نتیجه برسم

دوستتون دارم ❤


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)