سلام وقت تون بخیر

من سوالم اینه چرا من هر سال حال و حوصله ی عید رو ندارم ؟ فقط من اینطوریم یا شما هم اینطورید؟ مردم خیلی خوشحالن میرن خرید ذوق دارن منتظر میشن صبر میکنن... مگه قراره چی بشه خب ؟ من چیکار کنم مثلا منم اینطوری شم؟

اصلا ذوق ندارم ، فقط شاید سفره هفت سین چیدن و عیدی گرفتن از بابا حال بده . نمیدونم چرا اینطوریه ولی هر سال نزدیک عید یا حتی دم سال تحویل حال غریبی دارم... انگار یه چیزی باید باشه و نیست... نمیدونم چه جوری بگم دپررررس میشم شدید. اصلا دلم میخواد گریه کنم ...

خوشحالی مردم و که میبینم خیلی حال میکنم و میگم خوشبحالشون ، اما چرا خودم نمیتونم مثلا سعی کنم این ایام خوشحال باشم ؟ فقط دم عیدا این حال و دارما ... مخصوصا موقع خرید.. مردم میرن میان شلوغ پلوغ .. کلافم میکنه این حالت.. دلم میخواد خیلی ذوق داشته باشم وقت میذارم واسه سفره هفت سین خوشگل رو دوست دارم یا سعی میکنم همیشه پایه ی جمع باشم واسه مسافرت...

اما با این وجود این حس غریب همواره با منه.. حوصله مهمونی ها ی کسل کننده و سوالای تکراری رو ندارم.. چرا لاغر شدی چرا چاق شدی چرا ازدواج نکردی چرا ازدواج کردی حالا که ازدواج کردی کی بچه دار میشی ؟ درس چی شد ؟ کار چی شد ؟  رمز وای فای چنده ؟ بحث های کسل کننده راجب سیاست و دولت..اه !

آخرشم پا میشن میرن عیدی نمیدن حرصم میگیره.! چرا بابای من به بچه های اونا که هم سن منن عیدی میده اونا نمیدن؟ اون سری به بابام گفتم عیدی میخوای بدی با من هماهنگ باش:) هر وقت من گرفتم تو بده!:) ناراحت شد گفت این حرفا چیه :( راست میگم دیگه خب! اصلا من شصت سالمه بابای من به بچه ی شصت ساله ی اون عیدی میدی منم میخوام:)

گذشته از شوخی از این رفت آمد های مصنوعی کلافه میشم... موقع روبوسی نمیدونی دو تا بوس کنی یا سه تا ... ! دو تابوس کنی اون سه تا بوس میکنه سه تابوس کنی اون دو تا بوس میکنه در هر صورت ضایع میشی ...! .بدتر از همه این کلافم میکنه که خب نمیدونم چی میخوام. و چرا این حال و دارم.

هر سال عید چند روز قبلش, و چند روز بعدش باید این حس و داشته باشم..به نظرتون چیکار کنم که دم عیدا اینطوری نشم؟ اینو در نظر بگیرید فقط نزدیک عید این حالت و دارم... بقیه اوقات عادیم شایدم انرژی مثبت... اما عیدها بدتر کسلم میکنه.

ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم که به این فضای درونیم غلبه کنم مثلا یه ذره حال و هوای بهاری بگیرم..

پیشاپیشم عیدتون مبارک الهی که سال ۹۷ خوشگل ترین و بهترین سال زندگیتون باشه و همه اهدافی که در نظر دارین محقق شه....

ممنون که حوصله کردید و درد و دل منو خوندید . حالا نظر و راهکار بدید ممنون ترم میشم:)

خدافظ ✋

(پرینازم)


مرتبط :

با وجود بدی های دنیا، چطوری زندگی خودمون رو حفظ کنیم و شاد باشیم؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

میخوام شاد بشم و شادی رو به خانوادم هدیه بدم

کاوش روان برای پیدا کردن موانع شادی

بالاخره منم دختر جوونم دوست دارم گاهی شاد و سرحال باشم

چطوری خودتون رو شاد و خوشحال میکنید؟

یه ذره هم اسباب شادی ما رو فراهم کنید

نمی دونم چطور می تونم شاد و سرزنده باشم ؟

دلم میخواد دوستام رو که مامان شدن خوشحال کنم

چطوری می شه یه مرد یا زن رو خوشحال کرد ؟

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه ؟

دعوت به پروژه خوشحال سازی پدر و مادر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)