با سلام خدمت دوستان

سوال من در مورد معرفی  یک یا چند موسسه کاریابی خوب  دارای مجوز  و فعال در تهران است که خودتون یا اطرافیان تون تجربه کاریابی در این موسسات را داشته باشید ، خودم لیست موسسات را از اینترنت پیدا کردم ولی نمیدونم کدومشون خوبه.

در ضمن عرض کنم یک موسسه کاریابی که یکی از دوستام معرفی کرده بودند که گفته بودن خوبه و فعاله ، سال پیش رفتم و فرم پر کردم و حق عضویت پرداخت کردم بعد از مدتی که از آنها خبری نشد امسال رفتم سر زدم . به من میگه شما سابقه کار ندارید و از طرف دیگر مکان زندگی ما را بهانه میکند و میگه  ما اکثر کارهایی که پیدا میکنیم سمت فلان جاست و به شما خیلی دور میشه! شما موسسات نزدیک خونتون برو اون ها مکان های نزدیک خونتون پیدا میکنه! شما عضو کانالمون شو ! که البته سال پیش بودم دیدم به درد بخور من نیست لفت دادم!

اول از این که من اگر سابقه کار داشتم که در موسسات دنبال کار نمیگشتم خودم که رزومه را میفرستم احتمال اینکه چند جا قبول کنند بود  حالا بداند که چقدر رزومه تا حالا فرستادم و زنگ زدم ، کار موسساتی مثل شما اینه گه برای افرادی مثل من که سابقه کار و پارتی نداره بتونه کار کنه. دوم از این که قبل از گرفتن پول از آدمها بپرسید مسیر خونشون کجاست اگر دور بود به مکانهایی که شما کار پیدا میکنید الکی فرم پر نکنند و حق عضویت نگیرید  ، روزانه چند نفر هم بیان  که میان فرم پر کنند خودش ماهی پولی میشه...

منظورم از گفتن این مطلب این بود که خودم تجربه چنین موسساتی را داشتم لطفا اگر معرفی میکنید از این جور موسسات نباشه .در ضمن مدرکم فوق لیسانسه و مربوط به دارو است یعنی کارهای آزمایشگاهی ، موسساتی معرفی کنید داخل تهران ، شرکتهای داروسازی، مسئول فنی  حالا اگه اینها هم نشد کارمند امور اداری و این جور سمتها پیدا کنه و واقعا فعال باشه نه اینکه یه پول بگیره و دیگه خبری نشه و بهونه بیاره....، حداقل یه چند جا معرفی کنه آدم دلش نسوزه...

پیشاپیش از نظراتتون تشکر میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)