سلام دوستان
من اومدم اینجا راجع به اشتباهم باهاتون صحبت کنم.. میگم اشتباه.. چون میدونم کارم درست نبوده.. و خودم این بدی رو در حق خودم کردم...
نمیدونم اسم رابطه ای رو که داشتم چی بذارم... من با یکی از آشنایان نزدیک یه رابطه ای رو شروع کردم... که اول حدودا 3 ماهه... دوم اینکه تو این مدت هیچ حرف عاشقانه ای بین مون رد و بدل نشده... و سوم اینکه مجموعا دو بار همو دیدیم... و هیچی تماسی بین مون نبود... و ارتباط تلفنی هم در حد احوالپرسی.فقط در حد یه شناخت کوتاه مدت... اما من واقعا پشیمونم.. قصد اونم بد نبوده... مطمئنم.. چون از حد و مرزی که بین مون بود هیچوقت رد نشد.. در کل رابطه مون از حد خویشاوندی فراتر نرفت... حالا چند تا سوال دارم... بچه ها به نظرتون من خیلی تو این رابطه پیش رفتم !؟
الان چه جور میتونم جبران کنم!؟
آقایون لطفا بهم بگید الان منطقی ترین و بهترین برخورد یه دختر چی میتونه باشه... که هم اعتماد به نفسشو از دست نده... هم بتونه یه جوری بفهمونه که قصدش فقط شناخت بوده نه هیچ چیز دیگه ... با توجه به اینکه از آشنایان هست...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)