سلام، به همه دوستان
طاعاتتون قبول ...
یه دختر ۲۰ ساله ام . من یه مشکلی برام پیش اومده ، که دیگه شده دغدغم . اونم اینکه ، من با دوستانی در ارتباطم تیپ ظاهری، آرایششون ، خیلی خیلی براشون اهمیت داره ، تقریبا هر موقع با هم میشینیم بحث  همش ارایش ، مو و تیپ هست . و گاهی هم بحثمون شده ، درباره قیافه و تیپ همه هم نظر میدن .
نکه بگم من اصلا اهلش نیستم ، نه اصلا مگه میشه ، ولی دیگه خسته شدم همش رنگ رژ ، مانتوی چی ، عطر چی ، ... افراطه ...
مشکلم جدی تر شد که به خاطر همینا فخر میفروشن ، مسخره،نیست !؟ وقتی تو فضای سبزی عکس می گیریم ، خب اونا به خاطر ارایش غلیظشون ، تو عکس واضح تر میفتن اما من چون ملایم خیلی فرق نمی کنه ، بعدشم میان نقدم می کنن . این حالمو خراب می کنه ...
دلم میخواست دوستایی داشته باشم اهل کتاب، باسواد ، با خدا ( البته دوستام نماز، خونم هستن ولی،مشکلمون پا برجاس،) نه فقط خوشگل .
حالا چه کنم ، رابطمو سرد کنم ؟
یا علی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)