سلام دوستان حالتون خوبه ؟

من یه پرستار ۲۴ ساله ام و شاغل در بیمارستان دولتی با حقوق ماهانه ۲ تومن . ولی چیزی که این روزا فکرمو درگیر کرده اینه که من از ابتدای تحصیل به داروسازی خیلی علاقه داشتم و دارم و الان از شغلم اصلا راضی نیستم.

خواستم دوستانی که تجربه مجدد کنکور رو دارن و شرایط مشابهی مثل من داشتن بنده رو راهنمایی کنن. در ضمن من از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم و نمیتونم مجدد در دانشگاه دولتی تحصیل کنم. لطفا کمکم کنید که چکار کنم دوباره کنکور بدم و به ارزوی دیرینه خودم برسم که اونم باید ازاد یا بین الملل برم که هزینش برام سرسام اوره یا همین پرستار بمونم ... ؟

برا همتون ارزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم .

مرتبط:

بازار کار داروسازی اون قدر خوب هست که در 30 سالگی دوباره کنکور بدم؟

مقایسه رشته های پزشکی،دندان پزشکی و داروسازی از لحاظ درآمد

دانشجوی داروسازی هستم ولی الان بشدت از آینده ترسیدم

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

مقایسه دو شغل افسری و داروسازی از جوانب مختلف



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)