سلام

میخواستم ببینم از بین کاربرها فرد یا افرادی هستند که با هم مشارکت کنیم و یه کسب و کار اینترنتی ( سایت، کانال، پیج ، فروشگاه یا هر چیز دیگه) راه بندازیم ؟ من ایده خاصی ندارم که بگم 100 درصد میشه انجام بشه یا بگم نقشه دارم و نیاز دارم به همکار برای اجرایی شدنش فقط و فقط مصرانه میخوام یه کاری رو شروع کنم و خیلی عالی براش وقت بذارم و زحمت بکشم .

من از تهران هستم و سرمایه مختصری هم دارم که میتونم بذارم وسط ولی خیلی خیلی برام مهمه که افرادی که میان برای مشارکت و همکاری از نظر مذهبی اهل حلال و حرام باشن و کارشون هم کار غیر شرعی نباشه .

خیلی نیاز به جور کردن کسب و کار دارم جوری که قابل پیشرفت و توسعه هم باشه . خودم هم در تولید محتوا و نویسندگی و ... میتونم همکاری کنم یعنی نمیگم فقط سرمایه گذارم کاملا شراکتی میخوام کار کنم .

امیدوارم بین شما افرادی باشن که بتونیم کاری رو شروع کنیم و به امید خدا گسترشش بدیم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)