سلام

بنده ٢٦ سال سن دارم ، از خانواده اى ساده و سالم ، منطور از ساده بودن ، سادگىِ اخلاقى و ظاهرى است اما از وضعیت مالى خوبى برخورداریم ( شکر خدا) ، وضعیت تحصیلى والدین ام بالا نیست اما از شعور بالایى برخوردارند . خواهرى متاهل نیز دارم . به لحاظ اعتقادى مادر بنده اهل نماز و روزه هستند اما پدرم خیر ولى اهل گناه نیستند .

اما خودم ؛

اول از اخلاقم خدمت شما عرض کنم :

ادم با ادبى هستم ، اما لطفا فکر نکنید که خشک هستم ؛ اتفاقا خیلى گرم و پایه ام و از قضا بامزه نیز هستم و خلاصه سعى ام بر اینه بیشتر با همسرم و رفقاى سالمم اهل این کارا باشم چراکه معتقدم شوخى با بزرگتر ها چندان جالب نیست .

ادم با شعورى هستم ، مثلا یکى از چشمه هاى با شعورى بنده اینه که قبل صحبت ، فکر میکنم ، الگوى من در زندگى سخنان قران کریم و امام على هستند . اهل نماز و روزه . از تعادل در هر امرى برخور دارم و انسان مهربان اما محکم ، خوش اخلاق ولى قاطع هستم ، اهل دو رویى ، غیبت ، تمسخر و تهمت نیز نیستم .

شاید از سخنانم برداشت کنید که مذهبى خشک هستم ولى بر خلاف ان ، بنده هم اهل تیپ زدن هستم هم فناورى روز و خلاصه هر کارى که یه جوون سالم دوست داره انجام بده ، معتقدم سه رکن اصلى زندگى : صداقت ، تعهد و عشق هست . عاقلانه انتخاب میکنم و عاشقانه زندگى میکنم .

از لحاظ تحصیلى بنده ، محصل رشته تئاتر ( دانشجوى هنر ) هستم ، اتفاقا براى چند کارگردان "تقریبا" معروف فیلمنامه هایى نوشتم ولى از اونجایى که میدونستم هنر ، ریسک داره لذا به یادگیرى اصول مهندسى و سطح بالاى کامپیوتر پرداختم ، عکاسى رو نیز در اموزشگاه هاى بیرون فرا گرفتم و در حال اموزش زبان انگلیسى ام و این نشون از هوش من داره(☺️)

وضعیت مالى بنده بد نیست اما در اینده قطعا بهتر خواهد شد . منبع در امد من از اتلیه عکاسى و انجام برخى از امور رایانه اى هست که ارائه میدم ، حقوقى پر نوسان . گاهى ٦ میلیون در ماه گاهى ٣ میلیون ، حتى یک ماه حقوقم ١/٥ بود اما میانگین رو ٤ تومان مد نظر قرار دهید .

اما براى رسیدن به اهدافم و اسایش همسرم و کمى کمک به بقیه ، در حال ایجاد یکى دو منبع مالى دیگه هم هستم تا انشاء الله حقوقم به ماهى ٨-٩ تومن برسه ! اما باید عرض کنم که یه مورد عجیب هم دارم .

براى انکه سود  پول هاى " شاید " نزول بانک وارد حسابم نشه حساب جدایى دارم . تنها دارایى فعلى من استودیوى عکاسى و ماشین برلیانس هست . اهداف فراوانى در زمینه هاى تحصیلى ، اخلاقى ، تفریحى ، زیبایى و ... دارم . اهل مطالعه ، حافظ قرآن و تقریبا ٣ هزار بیت از شاعران بزرگوارى همچون سعدى ، نظامى ، مولوى و حافظم . خلاصه بسیار منظم و دقیق .

مثلا یکى از هدفام اینه که تا اخر عمر سلامت جسم ، روح و روانم رو حفظ کنم و از لحاظ مالى به کسى محتاج نشم ، لذا براى این مهم از هم اکنون ورزش میکنم ،تغذیه خوبى دارم و سالى یکمرتبه به منظور چکاب بدنم به دکتر مراجعه میکنم .

تفریحاتى دارم و همواره دوست داشتم خونه ام یه اتاق اضافه براى بازى و سرگرمى داشته باشه .

از لحاظ ظاهر :

ظاهر معمولى اى دارم ولى همانطور که عرض کردم براى زیبا تَر شدن خودم هم برنامه دارم و قراره به زودى براى زیبایى بیشتر بینیم رو عمل کنم ، دندون هام رو ارتودنسى و جرم گیرى کنم ، براى از بین رفتن جوش هاى اندکم به دکتر مراجعه کنم و براى هیکلى تَر شدنم نیز به باشگاه برم .

(لطفا زیبایى رو تنها مختص خانوم ها ندونید و انجام این کار ها رو متضاد با مردانگى نپندارید وگرنه از لحاظ اخلاقى مرد هستم و اهل برداشتن ابرو هم نیستم) قدم هم ١٧٥ هست که به شرط از بین رفتن قوس کمرم تا ١٧٧-١٧٨ خواهد رسید . پس به شرط اجرائى شدن شروط بالا چهره و اندام زیبایى خواهم داشت . راستى اصلا مغرور نیستم ولى قاعدتا عزت نفسم رو حفظ میکنم .
اما توقعات بنده از همسرم :

هیچ توقعى ندارم جز انکه از لحاظ مالى ، اعتقادى ، فرهنگى و اعتقادى و ظاهرى همسان ما باشند نه بالاتر ( یا پایین تر) چرا که ممکن است موجب بروز مشکلات بشه .

و از لحاظ قد و سن نیز به بنده بخوره و در گذشته سابقه داشتن دوست پسر را نداشته باشه چرا که منم دوست دختر نداشتم . سیگارى و ... هم نیستم ، فوق العاده گرم مزاج ( در حد رابطه روزى یبار )

فوق العاده احساساتى با همسر و به خانومم در سکس نیز توجه خواهم کرد و از این حیث اطلاعات بالایى دارم اما خوب هیچ چیز به پاى تجربه نمیرسه !

به نظرم کسى که با من ازدواج کنه قطعا خوشبخت خواهد شد و یکى دیگر از ١٢ هدفم نیز خوشبختى همسرم هست

امیدوارم به بنده اعتماد کنید ( هر چند اخر باید با یه نَفَر مزدوج بشم) ضمنا از سلامت کامل روحى و جسمى برخوردارم .

گزینه ها
١-ازدواج میکنم
٢-با چشم پوشى از یکى دو مورد ازدواج خواهم کرد
٣-عمرا ازدواج کنم😅


برای شرکت در نظر سنجی به کانال خانواده برتر مراجعه بفرمائید :