سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستانی که از وقت با ارزش شون برای کمک به دیگران مایه میذارن.

بنده 24 ساله و فرهنگی هستم و اخیرا با دختر خانمی در چارچوب خانواده آشنا شدم. ایشان کارشناسی زبان دارند و در زبانکده ها تدریس میکنند لازم به ذکر است که فعالیتی هم به صورت پاره وقت در کانون های فرهنگی میکنند.

پس از بررسی های بسیار تا حدودی مورد پسند هم واقع شدیم حتی در مورد ادامه تحصیل هم با بنده صحبت کردند که نظر من روی این بعد مساعد بود اما تنها چیزی که من قبول ندارم شاغل بودن ایشونه !

حالا سوال من از شما عزیزان اینه که چطور به ایشون بگم با شاغل بودن شما مخالفم به صورتی که به ایشون برنخوره و برداشت بدی نداشته باشن و یا حتی برچسب خاصی به بنده نزنن؟ دقیقا چی باید بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه)