با سلام خدمت همه کاربرای وبلاگ...

قبل از هر چیز ازتون خواهش میکنم که همتون نظر بدین ...

من الآن هجده سالمه و کنکوریم ولی کنکور ثبت نام نکردم چون به خلبانی علاقه زیادی دارم ... من میخوام سال دیگه توی آزمون دانشکده افسری شرکت کنم و برم نیروی هوایی برای خلبانی ...

اما از اون روزی که این تصمیم رو گرفتم یه ترس بزرگ تو وجودم هستش... راستش من شنیدم که خلبان ها باید دارای هوش بالا و حافظه قوی باشند در مورد  هوش من هنوز نمیدونم که باهوشم یا نه چون به نظرم هوش یه چیز مطلق نیستش و ابعاد مختلفی داره که من تو برخی چیزاش خوبم و برخی نه  ...

اصلا مشکلم نیستش ... در اصل مشکل من حافظه س من حافظه ی ضعیفی دارم و از این مطمن هستم یعنی خودم رو دست کم نگرفتم... البته ناگفته نمونه که خلبانی قبول شدنش کار آسونی نیست مخصوصا موفقیت توی تست پزشکیش خیلی مهمه...

و اینم بگم که من دوس دارم توی هر کاری که باشم بهترینش باشم و این منو آزار میده که نکنه به خاطر حافظم نتونم بهترین شم... خلاصه من ازتون میخوام نظر بدین و به نظرتون من چی کار کنم ؟

فقط این نکته رو در نظر بگیرین من واقع نگرم و واقعا حافظم ضعیفه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)