سلام

من لیسانس مدیریت بازرگانی هستم از یه دانشگاه دولتی . از شهر های دیگه خبر ندارم ولی تو شهر ما موسسه مشاوره و انتخاب رشته خوبی نیست برای همین میخوام یه موسسه مشاوره و انتخاب رشته بزنم البته چند تا خدمات تازه در نظر گرفتم که میخوام تو این موسسه ارائه بدم . از کسانی که تو این زمینه اطلاعات دارن میخوام راهنماییم کنن :

1_ من چطوری و از کجا میتونم آمار قبولی های سال قبل رو به دست بیارم؟

2_ شنیدم نرم افزار هایی هست که با استفاده از اون نرم افزار ها انتخاب رشته میکنن؟ من اون نرم افزارها رو از کجا میتونم تهیه کنم؟ هزینشون چقدر هست؟

3_ من حتما حتما میخوام برای این موسسه مجوز بگیرم این مجوز رو چه جوری و از کجا باید بگیرم؟ اصلا به من میدن با توجه به رشته تحصیلیم؟

4_ میخوام تو این موسسه بهترین خدمات رو به دانش آموزان ارائه بدم و اونا راضی باشن به نظرتون چیکار کنم که این موسسه بهترین موسسه مشاوره و انتخاب رشته شهرمون باشه؟

5_ اونجایی که قراره من برم مجوز تاسیس موسسه رو بگیرم قبول میکنن که من یه جایی رو مثلا یه هفته مونده به انتخاب رشته اجاره کنم و یه هفته بعد از اتمام انتخاب رشته اون مکان رو تحویل بدم و سال بعد دوباره یه جای دیگه رو یا همون جا رو اجاره کنم؟ یا نه مجوز رو به کسانی میدن که در تمام طول سال موسسه دایر باشه و فعالیت کنه؟

6_ بنظرتون چه کسی میتونه منو تو این زمینه راهنمایی کنه؟ نمیدونم با کی مشورت کنم که راه و چاه رو بهم نشون بده؟ چون سرمایه هم ندارم حداقل میخوام اگه اینکار سود هم برام نداشته باشه ضرر هم نکنم؟

7_ چه کارهایی میتونم انجام بدم که سرمایه مورد نیاز به حداقل برسه؟

پیشاپیش بابت وقتی که گذاشتید سپاسگزارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)