سلام

من یه مشکلی دارم البته در حقیقت اصلا نمیدونم موضوعی که میخوام بگم مشکل هست یا نه ،‌اول باید خودمو معرفی کنم.

من یه دخترم سنم بین 20 تا 25 سال هست مدرک کارشناسیم رو گرفتم ، تقریبا از سال دوم دانشگاه شروع کردم به کار کردن کم درامد ، ولی برام مهم نبود چون دوست داشتم روی پای خودم وایسم . الان تو فکرمه یه مغازه کوچیک بزنم در رابطه با رشته تحصیلیم ( کار براش هست ) ولی شهر زندگیمون کوچیکه .

من اهل جلف بازی نیستم سنگین میرم و میام هدفم فقط اینه روی پای خودم وایسم ،‌ میخوام نظر تون رو بدونم نسبت به دختری که توی مغازه هست ، چه دیدی دارید اقایون و خانما ؟

لطفا راهنماییم کنید خیلی درگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)