سلام و وقت به خیر

من دخترم چند سال دیگه میشه سی سالم. مدتیه دیگه از مجردی خسته ام واقعا نیاز شدید به یک همدم دارم، حامی و تکیه گاه، یکی که بهش تکیه کنم و آرامش بگیرم. نیاز جنسی زیادی دارم نیاز عاطفی دارم اما شرایط برای ازدواجم اصلا فراهم نیست.

چند سالیه درگیر افسردگی هستم،پدرم رو از دست دادم و درگیر مشکلات خانوادگی شدم و حوصله و میل و رغبتی به چیزی ندارم همه چی برام سخته، و خب بااین اوضاع اعصاب و روانم ازدواج کار درستی نیست.

بخاطر نیاز هایی که دارم زودی از کوره در میرم پرخاشگر می شم، به هر کی و همه چی گیر می دم، دنبال بهانه برای بحث و عصبانیت میگردم، اما می دونم مشکل چیه گیر من اینه که الآن فقط با حضور یک مرد و محبتش آروم می گیرم و به ثبات میرسم، شبیه تشنه ای هستم که تا سیراب نشه نمی تونه به راه رفتن فکر کنه. اما فعلا خب به هیچ شکل امکانش نیست. مانع زیاده.

خواهش می کنم راهنماییم کنید چطوری نیاز جنسی و عاطفیم رو کنترل کنم؟ طب سنتی؟ روانشناس؟ چکار کنم؟ راهکار کارآمد بهم بدید لطفا.

ورزش میرم اما تاثیری روی این موضوع نداره.


پیشاپیش از لطف همگی سپاسگزارم.
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)