سلام خدمت خانواده برتری ها 

دخترم و ۱۹ ساله، سوالی دارم که واقعا فکرم رو چند روزه درگیر کرده، شاید خیلی این سوال پرسیده شده اما من واقعا جواب درستی پیدا نکردم اینکه از کجا بفهمم یه پسر به من علاقه داره یا حداقل یه حسی نسبت به ما درونش داره به وجود میاد؟، تو این چند روز اتفاقاتی واسه م افتاده که نمیتونم تشخیص بدم که این چه حسیه که اون طرف مقابل داره؟ 

بیشتر میخوام نشانه های شکل گیری عشق رو تو پسران بفهمم، و اینکه چیکار کنم ایشون بهم علاقه پیدا کنن؟، لازمه بگم که من یه دختر مذهبی ام، مسلما یه سری چیزها هست که خجالت میکشم انجام بدم.

راستش در این باره نمیتونستم با کسی حرف بزنم چون خجالت میکشم، دلم میخواد یه عشق دوطرفه رو تجربه کنم اما واقعا هیچی نمیدونم، هیچ کاری بلد نیستم، امیدوارم تجربه هاتون رو در اختیارم بذارید و بهم کمک کنید چون دوست ندارم ساده و نابلد تو این راه قدم بذارم.

مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

نمیتونم تشخیص بدم نیت و هدف پسری که بهم نزدیک میشه چیه

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

یه پسر خیلی درگیر منه اما حرفی از دوستی یا ازدواج نمی زنه

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دختران، پسران، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)