سلام به همه

من دختری 20 ساله هستم و تا حالا با هیچ جنس مخالفی نه ارتباط خاصی داشتم نه به کسی علاقه مند شدم، چون کلا حس میکردم سنم واسه این چیزها مناسب نیست ولی الان که بیشتر در اجتماع هستم و سنم بیشتر شده واسم خیلی سوال شده چطور میشه فهمید شخصی فقط واسه آشنایی و شناخت بیشتر قبل از ازدواج میخواد به آدم نزدیک بشه، چون اینم میدونم که ممکنه بدون یه کم آشنایی دختر و پسر کار به خانواده و خواستگاری نکشه.

از طرفی منکه اصلا پسرها رو نمیشناسم، نمیتونم تشخیص بدم نیت و هدف اصلی طرف مقابل چیه که بتونم اجازه بدم بیشتر با هم حرف بزنیم و آشنا بشیم و از طرفی هم اگه به هیچ کس اجازه ندم خب کلا دیگه هیچ ارتباطی هم شکل نمیگیره که مسلما هیچ کس اینو نمیخواد, چون خیلی میترسم اشتباها فکر کنم هدف آشناییه و بعد یه مدت مناسب تکلیف مشخص میشه (یعنی یا به ازدواج ختم میشه یا تموم بشه یعنی متوجه بشیم بدرد هم نمیخوریم) و اجازه بدم با هم صحبت کنیم و بعد من  علاقه مند یا وابسته بشم بعد متوجه بشم هدف دیگه ای داشته و ضربه بخورم.

لطفا راهنماییم کنید فکر میکنم خود پسرها بیشتر بتونن کمکم کنن. البته دختر های بزرگتر هم از تجربیات تون رو بگین ممنون میشم

پیشاپیش بابت مشورت ها مچکرم


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

یه پسر خیلی درگیر منه اما حرفی از دوستی یا ازدواج نمی زنه

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دختران، پسران، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)