سلام

همه ی ما آدم ها چه بخواهیم چه نه، یه سری مشکلات ظاهری تو بدن مون داریم، یه سری مشکلاتی که امکان داره وقتی ازدواج کردیم طرف مقابل مون ببینه و تو ذوقش بخوره، سیاهی یا سفیدی پوست، جای جوش، ترک پوستی، سایز و خیلی چیزهای دیگه که برامون خوشایند نیست و حتی امکان داره بعد ازدواج یه سری چیزها مشکل ساز بشه یا همسرمون خوشش نیاد.

و خب با توجه به گسترش فضای مجازی و هزار جور عکس و فیلم و پوشش در جامعه و خیلی عوامل تحریک کننده، با توجه به این ها منی که دخترم امکان داره خودم رو با اون ها مقایسه کنم و به این فکر کنم که بعد ازدواجم همسرم ایرادات ظاهری منو میبینه شاید از اندامم اونقدری خوشش نیاد و ازم دلسرد بشه، ولی منه دختر دوست دارم در آینده که ازدواج میکنم برای همسرم بهترین باشم،خب تا یه حدی که از دستم بربیاد این مشکلات ظاهریم رو برطرف میکنم ولی یه سری چیزها دست خود آدم نیست. 

و خب حرف من اینه که با همه ی ایراداتی که تو ظاهرمون وجود داره میتونیم برای همسرمون بهترین و زیبا ترین باشیم یا نه؟، به این گونه که بعد ازدواج تا میتونیم پاسخگوی نیاز های جنسی و عاطفی همسرمون باشیم تو هیچ موردی براش کم نذاریم.

بعلاوه تو خونه همیشه با اخلاق خوب و خوش رویی و با محبت زیاد دلش رو بدست بیاریم بهش احترام بذاریم، درکش کنیم و خیلی دوسش داشته باشیم و همیشه پشتش باشیم و بهش عشق بورزیم.

آیا با این کارهایی که گفتم میشه کاری کرد که اصلا ایرادات ظاهری به چشم نیان؟ و دیگه همسرمون کسی رو خوشگل تر از ما نبینه؟

یا باید مایی که مجردیم نگران یه سری چیزهایی باشیم که بعد از ازدواج همسرمون میبینه و امکان داره خوشش نیاد؟ 

و در آخر سوالم از متاهل ها اینه که آیا تا به حال شده بعد از ازدواج چیزی در همسرتون ببینین و خوش تون نیاد و تو ذوقتون بخوره؟، نتیجه اش چی شده و چه عکس العملی نشون دادین؟


مرتبط:

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


مرتبط با ترک پوستی:

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند؟

با ترک های پوستی روی سینه هام چه کنم؟

تجربیات شما در درمان ترک های پوستی ناشی از کاهش وزن

در جلسه اول خواستگاری بگم که ناراحتی پوستی دارم؟

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)