من یه دختر 25 سالم که دیگران میگن چهره قشنگ و جذابی دارم . اما اینا فقط ظاهره بیرونی منه! متاسفانه مشکلی دارم که واقعا نمی دونم چطوری رفعش کنم! بخاطر مشکلم پیش چند تا متخصص رفتم که هیچ کار خاصی برام انجام ندادن! جدیدا خواستگار خوبی برام اومده اما نمی دونم چه جوری مشکلم رو باهاش مطرح کنم, دوست ندارم فردا پس فردا منو متهم کنه که گولش زدم یا چیزی بهش نگفتم!

مشکلم اینه که روی سینه هام ترک های پوستی سفید رنگ ( استریا ) ایجاد شده که مربوط به دوران بلوغ و کاهش وزن شدیدمه . خیلی روی این قضیه حساس شدم دکترم به من گفت استریا ( ترک پوستی ) چیزه طبیعیه و برای همه پیش میاد. حالا من چیکار کنم ؟ مسئله من چیزی نیست که نشه از طرف پنهونش کرد چون معمولن این اندام زنانه برای آقایون خیلی جذابیت  ویژه داره. واقعا توش موندم! 


مرتبط :

تجربیات شما در درمان ترک های پوستی ناشی از کاهش وزن

در جلسه اول خواستگاری بگم که ناراحتی پوستی دارم ؟

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده ؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)