سلام  . وقت تون بخیر

ان شاء الله برای خواستگاری یه دختری بعد از ماه محرم و صفر میخوام برم . من یه ناراحتی پوستی دارم که باید به طرف مقابلم حتما بگم . به نظر شما همون جلسه اول باید بگم یا نگه دارم تو جلسات آخر .

راستش میخوام اگه بشه تو همون جلسه اول بگم که اگه نظرش موافق بود در مورد من دیگه تو جلسه های بعدی بخاطر این موضوع به شک و تردید نیفته . نظر دوستان چیه ؟


مرتبط :

با ترک های پوستی روی سینه هام چه کنم ؟

تجربیات شما در درمان ترک های پوستی ناشی از کاهش وزن

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده ؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)