با سلام

من پسری 30 ساله هستم که جدیدا عقد کردم ( خانومم 25 سالشه ) فقط یه سوال از خانوم ها داشتم, خانومم روی قسمت های سینه و رون یه سری خطوط ( شیار ) سفید رنگ داره ( انگار پوست اون قسمت ترک خورده باشه ) با پوست سفیدی که خانومم داره این خطوط به چشم میان ( البته من از این موضوع ناراحتم که چرا توی نامزدی یا موقع آشنایی این موضوع رو نگفت به نظرم یه جور پنهان کاری کرده ) .

حتی حین نامزدی جوری لباس میپوشید که به چشم نیاید.من ازش نپرسیدم که این ترک ها چیه ؟ چون به نظرم روشون حساسه! از طرز نگاهش فهمیدم.

حالا سوال من: این ترک ها قابل درمانند ؟ از بین میرن؟ همه ی خانوم ها دارن؟ چیزه طبیعیه ی ؟ چرا ایجاد میشه ؟ راه حل تون برای این موضوع چیه ؟

 

مرتبط با ترک پوستی:

با ترک های پوستی روی سینه هام چه کنم؟

تجربیات شما در درمان ترک های پوستی ناشی از کاهش وزن

در جلسه اول خواستگاری بگم که ناراحتی پوستی دارم؟

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)