سلام .با عرض تبریک سال جدید

دختری بیست ساله هستم و در حوزه علمیه مشغول تحصیل هستم بنا به یکی از پروژه هایی که  برای انجام دادن دارم و موضوعش در باره کفویت در ازدواج هست و حالا هرچی تلاش میکنم نظر مردمو به صورت مستند جمع کنم تا تحقیقم از هر حیث بهترین باشه نمیشه چون این روزا محلی برای جمع اوری سوالاتم ندارم میشه شما دوستان نظرتونو درباره هم کفو بودن در ازدواج برام بیان کنید و اگر مطلبی در این باره میدونید برام بذارید. 


مرتبط با تحقیق برای ازدواج:

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

سوال برای تحقیق اولیه از همسایه های دختر خانم

چطور در تحقیقات بفهمم که دختر مورد علاقم اهل دوستی بوده یا نه ؟

چه جوری در مورد همسر آینده تحقیق کنم؟

منابع مناسب تحقیق برای ازدواج

چه کسی رو برای تحقیق بفرستیم ؟

در مورد خواستگار آشنا هم باید تحقیق کنید

طرح سوالات مناسب تحقیق برای ازدواج

چرا دکتر فرهنگ میگه 3 ماه باید تحقیقات طول بکشه

کوتاهی در تحقیق رو نمیشه با تعیین مهریه بالا جبران کرد

شیوه مناسب تحقیق برای ازدواج

دو تفکر غلطی که مانع تحقیق درست برای ازدواج هستند

مراحل تحقیق برای ازدواج

در شهرهای بزرگ، ملت چطور از هم تحقیق میکنن!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) کفویت در ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)