سلام دوستان گرامی

من به تازگی توی خانواده برتر عضو شدم و علت مطرح کردن مشکلم اینجا به این خاطره که احساس کردم اینجا واقعا براشون مهمه و راه حل های خوبی میدن، سایت های دیگه هم هست ولی فقط از تاپیک های خاله زنک و مسخره استقبال میکنن. 

مشکل من چیه؟

۲۶ سالمه، مادرم خیلی عصبیه و اخلاقش بده و گاهی تحمل ناپذیره برام. نمیدونم چه جوری باهاش رفتار کنم؟ اعتماد به نفسش هم خیلی پایینه، هم پدرم هم مادرم. و الان من، خواهر بزرگتر و برادرم هم اعتماد به نفس نداریم.

من واقعا سعی میکنم مثل پدر و مادرم نباشم تا حد امکان ولی گاهی کم میارم، واقعا ناراحتم که این رو میگم ولی مادرم اصلا  آروم نیست، همه ش گریه، همش داد و بیداد. خدا منو ببخشه ولی گاهی حتی میگم خوش به حال کسی که پدر و مادر نداره. 

پدرم آرومه ولی اونم ذره ای اعتماد به نفس نداره و اصلا باهاش راحت نیستم. دلم برای برادر کوچیکم میسوزه که از همین الان که کلاس هفتمه ذره ای اعتماد به نفس نداره. الان وجودم رو غصه گرفته واقعا. نمیدونم چیکار باید بکنم. خواهرمم ازدواج کرده ولی اصلا زندگی موفقی نداره و به نظرم این همه ش به خاطر بزرگ شدن زیر دست یه پدر و مادر بدون اعتماد به نفسِ هست. چیکار میشه کرد؟


مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)