سلام 

دختری مجرد و ٢٩ ساله م، از ١٠ سال پیش فهمیدم که تنبلی تخمدان دارم و رشد موهای زائدم زیاد شده بود و جوش های بدی میزدم تا رفتم دکتر و تحت معالجه قرار گرفتم که ظاهرا همیشه باید دارو مصرف کنم وگرنه ممکنه علائمش برگردن. 

الان جوش نمیزنم و برای موهای زائد لیزر کردم خدا رو شکر فعلا خوبم. مشکل من اینه نمیدونم این موضوع رو چه جوری و در چه مرحله ای به خواستگارم بگم ؟

دکترم گفت اصلا لازم نیست مستقیم بگی چنین مشکلی داری چون خیلی از خانم ها این مشکل رو دارن و تازه بعد ازدواج میفهمن، فقط در این حد بگو که پرمویی داری و اینکه ریسک نازایی ، کسانی که تنبلی تخمدان دارن فقط یه کم بیشتره ولی همه خانم ها ریسک نازایی دارن .

برای خودم واقعا مساله مهمی نیست بنظرم مثل کسی هست که میگرن داره ولی میترسم اگه نگم بعدا به دروغگویی متهمم کنن . آخرین بار که ازم پرسیدن بیماری جدی دارید من فقط گفتم بیماری جدی ندارم. 

به نظر شما چه خانم ها چه  آقایونی که از این بیماری اطلاع دارن ،این بیماری واقعا جدی هست ؟ اگر آقایون موقع خواستگاری از این مطلع بشن واکنش شون چیه؟


پیشنهاد:

به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه؟

کسی هست که در مجردی تنبلی تخمدان داشته و الان بچه دار شده؟

چطور به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

تجربیات تون رو در مورد مشکلات تنبلی تخمدان بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)