سلام به همگی
یه سوالی دارم و میخوام تا اونایی که تجربه این بیماری رو دارن کمکم کنن . من پارسال فهمیدم که دچار سندرم pco یعنی همون تنبلی تخمدان هستم.

حدودا 23 سالمه. مجردم. دکترم بهم گفته با مصرف قرص های جلوگیری از بارداری میتونم تا حدودی درمانش کنم.  اما از یه طرف از مصرف این قرص ها میترسم. شنیدم باعث میشه تا بعدا در حاملگی مشکل بوجود بیاد و هزار جور عوارض دیگه دارن.

یه مدت عرق رازیانه مصرف کردم و پریود میشدم اما کم کم دیگه حتی با همون رازیانه هم پریود نمیشدم. تا اینکه مجبور شدم برگردم و همون درمان قبلیمو از سر بگیرم.

میخواستم بدونم اینجا تو این خونواده بزرگ آیا از بین خانم های متاهل کسی هست که در دوران مجردی این بیماری رو داشته بوده و الان بچه دار شده باشه بدون هیچ مشکلی؟ و آیا بین دخترهای مجرد خانواده برتر کسی هست که به این بیماری دچار باشه؟


تو رو خدا کمکم کنید همین روزاست که دیوونه بشم. سه بار دکتر رفتم اما هیچ کدوم جواب درست حسابی بهم نمیدن .

پیشنهاد:

به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه؟

چطور به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

مشکل تنبلی تخمدان رو در خواستگاری باید مطرح کرد

تجربیات تون رو در مورد مشکلات تنبلی تخمدان بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)