سلام

همین طور که میدونید تنبلی تخمدان یا همون pco خیلی شایع شده جدیدا بین دخترها و تا جایی که میدونم درمانی نداره. معمولا قرص های هورمونی مثل ld تجویز میکنند و یا میگن وزن رو کم کنید.

من یه دختر ۱۹ ساله م که به این مشکل دچار شدم و وزنم هم جایی برای کمتر شدن نداره، به خاطر عوارض داروهای هورمونی هم نمیخوام فعلا مصرف شون کنم، حالا از خانوم های محترمی که تجربه درگیری با این مشکل رو داشتن می خوام تجربیات خودشون رو در مورد مسائلی مثل ریزش موها، جوش های بسیار زیاد زیر پوستی و درد شدید هنگام تخمک گذاری بگن.

قانون سوالات پزشکی:

پیشنهاد مصرف دارو به هر شکل ممنوع، بنابراین لطفا  فقط پزشک معرفی کنید یا شرح حالی که داشتید رو بگید.


پیشنهاد:

به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه؟

کسی هست که در مجردی تنبلی تخمدان داشته و الان بچه دار شده؟

چطور به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

مشکل تنبلی تخمدان رو در خواستگاری باید مطرح کرد