سلام .

ببخشید از رو ناچاری یه سوالی داشتم خواهش میکنم تمنا میکنم اگه کسی در مورد اون اطلاعات درستی داره بهم بگه بخدا دارم از غصه نابود میشم شب و روزم کسب و کارم گریه شده .

خانمی 21 ساله هستم 1 سال میشه نامزد کردم .

به دلیل پریودی های نا منظمم و لکه بینی های پی در پی به دکتر زنان مراجعه کردم . دو ماهی میشد پریود نشدم رفتم آزمایش بارداری دادم که منفی بود . دکتر گفت شاید تنبلی تخمدان باشه ؟

میترسم یعنی بچه دار نمیشم ؟!

گفت سونوگرافی کنم منتظرم پاک بشم برم سونو . تا اون موقع سکته میکنم الانم با آمپول پریود شدم . فکر اینکه خدای نکرده بچه دار نشم داغونم میکنه . 

کسی تجربه ای داره خودش یا دوستانش ک مشکل منو داشته باشن

در پناه خدا...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)