سلام خدمت دوستان

دختری هستم در سن ازدواج که با مشکل تنبلی تخمدان رو به رو هستم. یعنی پس از رسیدن به سن بلوغ متوجه شدم که عادت ماهیانه نمیشم و بعد از مراجعه به دکتر زنان فهمیدم تنبلی تخمدان دارم و تا الات تحت نظر دکتر در حال مصرف قرص هستم و با خوردن قرص عادت ماهیانه میشم.

حالا سوال من اینجاست که وقتی یه آقا پسری میاد خواستگاریم من این موضوع رو چه جوری بهش بگم؟ نمیشه نگفت چون به بچه دار شدن مربوط میشه. البته نه اینکه نتونم باردار بشم ولی امکان داره مثل بقیه خانمها نباشم و باردار شدن سخت تر و با مصرف دارو و ... امکان پذیر باشه. و مدام باید تحت نظر باشم.

حالا میخوام بدونم چه زمانی این موضوع رو بگم؟ چون نمیتونم که آخر کار وقتی قرار مدار همه چیز رو گذاشتیم یهو بگم چون ایشون هم حق تصمیم گیری دارن. در نتیجه باید تو جلسات ابتدایی بیان کنم که تصمیم خودشون رو بگیرن. اما چجوری؟ آخه من روم نمیشه در مورد همچین موضوعی صحبت کنم.اصلا چی باید بگم؟ چه جوری عنوانش کنم؟ آخه این یه موضوع کاملا زنونه هستش .

البته گفتنش  به مادر ایشون شاید راحت تر باشه ولی من اصلا نمیخوام مشکل شخصیم رو مادر ایشون بدونند و یه وقت خدایی نکرده در آینده بهم سرکوفت بزنند و البته مهم خود آقا پسر هستن و اگه خودشون مشکلی نداشته باشن اصلا چه نیازی هست که این موضوع رو دیگران بفهمند.

لطفا راهنماییم کنید یا اگه تجربه ای دارید در اختیارم بذارید.

ممنون.


پیشنهاد:

به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه؟

کسی هست که در مجردی تنبلی تخمدان داشته و الان بچه دار شده؟

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

مشکل تنبلی تخمدان رو در خواستگاری باید مطرح کرد

تجربیات تون رو در مورد مشکلات تنبلی تخمدان بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)