سلام به همه دوستانم...

یه پارادوکس تو ذهنمه که خیلی داره اذیتم میکنه خواهش میکنم کمکم کنین!!!

در مورد پدیده عشق در آقایون میخواستم بدونم...

اگه پسری به دختری در عمل علاقه و عشقش رو  اثبات کنه.. منظورم فداکاری برای دختر و کمک داوطلبانه بهش و محبت و توجه خاص و به طوری که بقیه هم بفهمن که این اقا به این دختر نظر ازدواج داره... دختر هم مغرور باشه و باوقار شخصیتش...

بعد هم در نهایت پسر به دختر ابراز علاقه زبانی کنه و بگه نسبت بهش احساسش عشقه ولی در عین حال بازم یه جورایی غیرمستقیم به دختره بگه که به عنوان یکی از گزینه های خوب ازدواج برای اون پسر هست ( از حرف این پسر طوری برداشت بشه که پسر گزینه های دیگری رو هم برای ازدواج همزمان زیر نظر داره)..

با این فرض که پسر هم پسر درست و خوب و باوجدانی هست... سنشم هم 33 و به تازگی شاغل شده باشه ( چون تا حالا در حال تحصیل بودن )... رابطه اینها هم فقط کاری هست و با حفظ حریم ها و به هیچ عنوان دوست و.... نیستند...حالا این دختر کدوم حرف این پسر رو قبول کنه اینکه عشق اون پسر هست یا یکی از گزینه ها !

مگه عشق میشه به چند دختر همزمان باشه؟... دوست داشتن چرا میشه ولی به نظرم عشق فقط منحصر به یک دختره..چون من شنیدم اگه یه پسر واقعا عاشق یه دختر باشه حتی حوری بهشتی هم از آسمون بیاد فقط به اون دختر فکر میکنه چه برسه به اینکه بخواد به گزینه دیگری فکر کنه!!!

حالا از آقایون سایت خواهش میکنم قضاوتشون رو نسبت به  رفتار  این پسر بهم بگن... البته اگه خانوما هم تجربه مشابه دارن خوشحال میشم بشنوم ...

فقط لطفا نگین که تا پسری ازتون خواستگاری نکرده نباید فکرتون رو مشغول کنین من اینو قبول دارم... من فقط در اینجا میخوام احساس واقعی این آقا رو نسبت به خودم حدس بزنم عشقه یا دوست داشتن...

اگه عشقه من تا یه مدتی براش صبر میکنم تا پا پیش بذاره اگر مانعی سر راهشه برطرف بشه چون عشق ارزششو داره قداستش بالاتر از این حرفهاست و هم اینکه شخصیتامون و تفکراتمون خیلی بهم نزدیکه ولی اگه یه دوست داشتن معمولی هست و طرف به گزینه های دیگه هم همزمان داره فکر میکنه به نظرم یه ثانیه هم ارزش نداره که ادم وقتشو صرف این جور پسری بکنه و موردای دیگه اش رو از دست بده...

متشکرم از راهنمایی تون...


مرتبط:

آقایون شما نگاهتون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

من اصلا نمی دونم غرور مردونه چیه!؟


عشق:

عشق وجود نداره، چون انسان ها در طول زندگی بارها عاشق میشن

فرق دوست داشتن و عشق واقعی چیه ؟

این احساس من به پسر عمه م عشقه ؟

آیا عشق واقعی وجود داره ؟

عشق چیه ؟ وجود خارجی داره ؟

دوستانم به زور می خوان عاشقم کنن

اصلا عشق به چه دردی می خوره؟

EPA یا مولکول عشق

عشق واقعی چیست ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی در زنان ( برای مردان )

عشق یک هنر است

ویژگی های عشق در زنان

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

انواع عشق از نگاه استرنبرگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)