سلام
چند ماه در رابطه ( فقط تلفنی، حتی جواب اینکه قرار بذاریم هم از طرف من سرسختانه منفی بود ) باهاش بودم. به دلایلی از هم جدا شدیم ولی هر چند وقت یکبار یه چتی بینمون رد و بدل میشه. توی این مدت خیلی دعوا پیش میومد سر خواسته های اون و مخالفت من .

حتی چند بار بهم گفت نمیخوامت. اما بعد از چند ماه دلیل اون حرفاشو خواستم گفت که تو منو نمیخوای و همیشه اذیتم کردی منم اون طور گفتم اما پشیمونم و هزار بار عذرخواهی کرد و من آخرش بخشیدمش به شرطی که دیگه پیامی نده و اونم سرقولش موند و دیگه تا الان زنگی نزد.

احساس میکنم خانوادم مخالفن، میترسم کاری کنه برام بد بشه، میگه اگه ازدواج کنی خودکشی میکنم،یا ازدواج نمیکنم هیچوقت. یا میدزدمت یا خواستگارتو پیدا میکنم و همچی رو بهش میگم به هر نحوی میخواد منو به خودش پایبند کنه منم دیگه میترسم کاری کنه برام بد شه مجبور شدم بگم می بخشمت و هر چی قِسمت بشه.

توی اوایل رابطه قدمی برای آینده بر نداشت حتی بعد از کات کردن درس رو ترک کرد. اما الان میگه مهرماه میرم دانشگاه و یکبارم به یکی از مزاحمای خیابونیم هشدار داد.

الان من موندم به خواستگارام چی جواب بدم تا کی بمونم به پاش ؟ نکنه جواب مثبت بدم به کسی و خیانت باشه به اون نکنه کاری کنه که بد بشه.

شما بگید چکار باید کنم بهش بگم نمیخوامت هر چی باداباد یا بمونم ببینم چند سال دیگه بخواد بیاد،؟

شما پسرا توی این سن راهنماییم کنید..
به نظرتون حرفاش که این کارو میکنم و اون کارو میکنم حقیقته یا میخواد منو بترسونه ؟

شدیدا گیج شدم احساس بدی از آینده دارم


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

هر وقت گفتم بیا خواستگاریم گفته نمیتونم

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)