سلام

در ابتدا از همه ی اون هایی که میخوان برام وقت بذارن ممنونم.

راستش دختری هستم ۲۳ ساله و دانشجو، ۳ سال پیش عاشق پسری شدم و تقریبا ۳ ساله با هم هستیم، این آقا پسر همونی بود که من میخواستم، از لحاظ شخصیت، پاکی، قیافه، خانواده خوب و ... .

از لحاظ مالی هم حدودا هم سطحی هستیم، خوش حال بودم، عاشق کسی هستم و خدا کسی رو سر راهم قرار داده که مثل بقیه پسرها نبود، مثل بعضی از پسرها نیست که هر روز با یه دختر باشه یا دنبال هوس، منم به جز اون به کسی فکر نمیکنم. 

چند باری هم بیرون رفتم باهاش و بهش اعتماد دارم، اون روز که قرار شد با هم باشیم با خودم تصمیم گرفتم به جز اون کسی و نبینم و حتی در حد یه فکر هم بهش خیانت نکنم، خلاصه هر دو عاشق هم و کلی وابسته.

تا این که اتفاقی افتاد که مامانم قضیه رو فهمید، و بهم میگه هر چی زود تر تموم کن و ادامه نده، نه به خاطر این که اون آقا مشکلی داشته باشن ها، اول از همه میگه در شان و شخصیت تو و خانواده تو نیست با پسری دوست باشی. از نظر اون نباید تا ازدواج با کسی دوست بشم. 

مشکل بعدی اینه که میگن  هم سن هستید و تا اون بخواد کار و بار راه بندازه بیاد خواستگاری تو داری بچه هات رو میفرستی مدرسه، و همه ش میگه تموم کن و ...، اینم بگم خیلی خواستگار های خوب دارم خوب تر از موقعیت این آقا، فعلا رد میکنیم نه به خاطر اون، بلکه چون فعلا میگن سنت کمه و درس بخون. 

حالا نمی دونم چی کار کنم، از یه طرف خیلی وابسته م بهش، بدون اون نمی تونم،  حداقل باید یه پیام بدم یا تلفنی حرف بزنم، گفتم هم بیا خواستگاری. 

میگه خودت که میدونی من هم سن تو ام و چیزی ندارم و خوشم نمیاد دست خالی بیام خواستگاری، از یه طرف مامانم میگه تموم کن و ادامه نده، شما جای من بودید چی کار میکردید؟

با حرف مامان میرفتید، یا ادامه میدادید، اگه ادامه نمیدادید با چه بهونه ای تمومش میکردید؟


مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم


مخالفت خانواده با ازدواج با فرد مورد علاقه:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه) قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه)