با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان

پسری هستم که چند ماهی بود که بنا به دلایلی به این وبلاگ سر نمی زدم. منتها الآن دوباره یکی دو روزی میشه که دارم بعضی از وقت ها به این وبلاگ سر می زنم. یه چیزی برام خیلی جالب و عجیب بود و اونم این بود که می دیدم تازگی ها خیلی مد شده که پسر ها میان این جا می نویسن که جماعت به داد ما برسید که ما خیلی خوشتیپ و زیبا هستیم و این دخترا دمار از روزگار ما درآوردن!!! آهای، دخترا از ما خواستگاری می کنن، با ما خیلی گرم می گیرن، کار رو برای ما دشوار کردن، زیبایی دردسر های زیادی رو برای ما ایجاد کرده، نمی دونیم چرا این طوریه و قص علی هذا...

خواستم این جا از تجربیات خودم بگم تا بعضی از هم جنس های خودم هم کمتر هوا برشون داره و هم جو گیر نشن و هم شاید یه ذره بیشتر رعایت کنن...

دوستان،من خودم پسری هستم که قیافه به نظر خودم زیبایی ندارم منتها خیلی از دوستانم معتقد هستن که خوشتیپم، باور کنید که خودم هم به نظر خودم خوش تیپ هم نیستم و به نظرم کاملا معمولی هستم اما هر چه که هستم این رو متوجه شدم که خیلی از دختران، از مدل تیپ و قیافه من خوششون میاد.

همیشه تلاش می کنم در رابطه با نامحرم و این حرفا خیلی دقت کنم،توی خیابون و مترو و اتوبوس سرم رو کاملا بگیرم پایین و راه برم، توی دانشگاه در مقطع کارشناسی که تقریبا با هیچ دختری در طی چهار سال صحبت نکردم و شاید بگم کمتر از 10 کلمه با دخترا صحبت کردم اونم به خاطر ضروریات درس بود که مثلا باید تکلیف رو که استاد داده بود به اونها ازشون بگیرم و از این داستان ها.

الآن توی ارشد هم دارم سعی می کنم همین روند رو ادامه بدم...دوستان عزیز،خواستم به همه پسرها و در واقع هم جنس های خودم بگم، همه اونایی که فکر می کنید زیبایی دارید و خوش تیپ هستید، میتونم بگم همه چیز دست خودتونه و در واقع کرم از خود درخته...

شما از این به بعد توی خیابون که راه میرید سرتون رو پایین بگیرید، توی دانشگاه به این مقید باشید که با دختری تا ضرورت نشده حرف نزنید و حیا خودتون رو تا حد زیادی بالا ببرید اونوقت می بینید که این مشکلات کاملا به حداقل می رسه...

اون عزیزی که میگی دختری بزرگتر از من، ازم خوشش اومده،شما چرا باهاش گرم گرفتی و به گفته خودت باهاش ناهار میخوردی؟! پس می بینی،که مشکل از خودته...

دنیای درونی خانم ها به نظر من بر عکس دنیای آقایون که پر تلاطمه و سرکش  دنیای آرومیه که مردها و پسرها هستن که بهم میریزنش و بعدش هم با کمال اعتماد به نفس میان این جا و میگن که آی چه نشستید که من حضرت یوسفم و هزاران هزار زلیخا در کمین ما نشسته.

البته انکار نمی کنم که در موارد خیلی خیلی خیلی خاص مشکل از طرف خود خانم هاست اما کاملا نادره و اون قدر که برادران با اعتماد به نفس و بزرگوار ما این جا میگن نیست...

ببخشید حرفم طولانی شد...


ارتباط با نامحرم :

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)