سلام

راستش من یه حدود یه ماهه که خودارضایی رو ترک کردم یعنی هر جور شده میخوام دیگه این کار رو انجام ندم و از وقتی توی ختم صلوات اینجا برای ازدواج ثبت نام کردم خیلی خیلی امیدوار شدم و از گناه دورتر شدم .

حالا میخوام یه گروه تشکیل بدیم برای ترک خود ارضایی و کسانی که از خودارضایی متنفر هستن و میخوان ترک کنن رو بیاریم تو این گروه تا به هم دیگه کمک کنیم هر کسی بگه چیکار کرده نتیجه ی مثبت داده و اینکه هر چن وقت یه بار بیایم بگیم که چن روزه که موفق به ترک شدیم و بهم روحیه بدیم. 
نمیدونم موافق هستین یا نه؟ اصلا کسی هست که دوست داشته باشه شرکت کنه؟
هر کی دو داشت دیگران رو راهنمایی کنه یا تجربیات مثبتش رو براشون بگه آمادگیش رو اعلام کنه حداقل تا چهل روز میخوایم کنار هم به هم دیگه کمک کنیم پس هر کس برای این چهل روز عزم کرده اطلاع بده اگر نه هر چه از دوست رسد نیکوست .
در پناه حق

با توجه به بسته شدن قسمت نظرات این پست به دلیل سنگین شدن صفحه ، پست جدیدی برای این موضوع ایجاد شد ←khbartar.blog.ir/post/9802

مرتبط :

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

چه کار کنم که بتونم خودارضایی رو ترک کنم ؟

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خود ارضایی رو ترک کنیم

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

چه جوری خودارضایی رو ترک کنم



آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)