من دوستی دارم که نابیناست اما تواناییهای فوق العاده ای داره از نظر مالی از خیلی افراد سالم بالاتر است حتی خونه شخصی هم خریده سنش هم حدود 30 سال است از نظر ظاهری هم پسر خوبی است خوش قد و بالا هست اما خب مشکلش بیناییش است .

بهش میگم مرد مومن چرا ازدواج نمیکنی میگه من اگه بخوام سنتی ازدواج کنم این دخترهای این دوره زمانه اصلا نمیگذارند ما وارد منزلشان شویم با کسی هم که بلد نیستیم دوست شویم حالا دخترهای عزیز جواب بدند حاضرند با چنین فردی ازدواج کنند 


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟


مرتبط:

تنهایی شیرین من

کی قراره بعضی از مردم دید شون رو نسبت به معلولان عوض کنن؟

به خاطر معلولیتم اعتماد به نفس کمی دارم

چرا ما معلولان رو دست کم میگیرن ؟

من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم

من همون ماهم که کسی یارای رسیدن بهش رو نداره

اعتماد به نفس چیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)