سلام

۲۰ سالمه و دخترم. از دوران بچگی شرایط زندگیم بسیار سخت بود اول طلاق والدینم و دو سال بعدش فوت پدرم. تنها دلخوشی من درس بود. درسم همیشه عالی بود. از اول راهنمایی تا پیش دانشگاهی به مدت ۷ سال دانش آموز مدرسه‌ی تیزهوشان بودم. همه ی اطرافیان و معلمانم به طور قطع از من انتظار پزشکی داشتن. مطمئن بودم که قبول میشم...

امّا بعد از ۳ بار کنکور دادن امسال هم رتبم به پزشکی نخورد. اصلاً نمی دونم چرا نتونستم، بعد از کلی فکر کردن تصمیم گرفتم موقع انتخاب رشته پرستاری رو انتخاب کنم امّا حالم اصلاً خوب نیست. نمی تونم باهاش کنار بیام، من حتی تو فکر و خیالم خودم رو خانم دکتر صدا می‌زدم امّا حالا ...

از طرفی دیگه کشش روحی برای پشت کنکور موندن ندارم، چه طوری خودم رو آروم کنم؟ 


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)