سلام 

دختری ۲۴ ساله هستم مدتیه که نامزد کردم.

قبل از نامزدی که سرم در لاک خود بود و از مجردی استفاده می‌کردم و به مسائل متاهلی و ازدواج توجه نمی‌کردم امّا الآن که در این موقعیت افتادم می‌خواستم تجربه کسب کنم که متأسفانه با سوالات بسیار عجیبی رو به رو شدم که تفکراتم از عشق و ازدواج بهم خورد  تا حدودی به غلط کردن افتادم و همه ش با خودم میگم نونت نبود آبت نبود شوهر کردنت برای چی بود.

می دونم الآن این هم می گید که همه مردها این طور نیستن، البته بذارید بگم که اطلاعات در فضای مجازی کسب کردن برای ازدواج نه تنها منو راهنمایی نکرد بلکه ترس در ازدواج رو برای من زیاد کرد به طوری که از همه مردها بیزار شدم و نگرانم نامزدم به همین مسائل خرده بگیره.

مثلاً راجع به اندام همسر و ترک‌های پوستی روی بدن‌های خانم که ۹۰ درصد خانم‌های مجرد اون رو دار، مسائل جنسی که بیشترین مخاطب رو داره و بسیار مهم شده جوری که من فکر می‌کنم عشقی وجود نداره و مردها فقط به فکر شکم و زیر شکم خودشون هستند ، یا مسائلی از این قبیل زیبایی خانم ها،  پر مویی و لاغری یا چاقی.

همیشه با خودم میگم خدا کجای زندگی مون هست؟ چرا من به جای اینکه با ازدواج بخوام آرامش بگیرم بدتر به مسائلی که هیچ وقت بهشون توجه نمی‌کردم حالا باید برام مهم باشه مثل زیبایی پوست بدن و... 

زندگی که بخوام با این حس که شاید برای همسرم لذتی نداشته باشم و هر لحظه ممکنه سختی روزگار منو شکسته کنه و دیگه برای همسرم جذابیتی نداشته باشم نمی خوام. خواهش می‌کنم منو راهنمایی کنید  من هیچ وقت داخل مسائل زناشویی تا وقتی  مجرد بودم توجه نکردم الآن دارم دیوانه میشم از بس فکر خیال می‌کنم . 

 بابا من همینم که هستم چرا باید وقتی هنوز با همسرم محرم نشدم در دوران نامزدی راجع به ترک‌های پوستی بدن بگم در صورتی که همه دخترها اینطورن یا چرا باید راجع به یه زخم یا سوختگی خیلی کوچک روی بدنم به همسر توضیح بدم مگه می خواد کالا بخره  ممکنه من در زندگی با یه حادثه صورت و زیبایی خودم از دست بدم یعنی اون موقع دیگه ارزشی ندارم و باید همسرم منو ترک کنه و برعکسش این اتفاق برای همسرم بیافته بگم دیگه لذتی نداره اون رو رها کنم؟ پس انسانیت چی میشه؟ 


مرتبط با ترک پوستی:

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند؟

با ترک های پوستی روی سینه هام چه کنم؟

تجربیات شما در درمان ترک های پوستی ناشی از کاهش وزن

در جلسه اول خواستگاری بگم که ناراحتی پوستی دارم؟

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم؟


پیشنهاد:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)