سلام

من چند وقت پیش یه پست داشتم که درامد همسرم بالای 15 میلیونه  ولی چون اخلاقش بده دیگه نمی تونم ادامه بدم بعضی دوستان نظرات خوبی داده بودن اما بعضی هاشونم منو متهم کرده بودن که پول مهمه و من برم خدا رو شکر کنم .

من تو پست قبلی هم گفتم که شوهر من از هر لحاظ دیگه واقعا خوبه اهل هیچ چیزی نیست به شدت من و دخترمو دوست داره فقط با من و البته خواهر و مادرشم بددهنه.

دیشب فقط چون حوله دست و صورت بچه رو رو اپن اشپزخونه جا گذاشتم ( می خواستم بشورم) منو متهم کرد که ادم کثیفی هستم و جلوی بچه چندین بار منو احمق بی شعور  خطاب قرار داد و به من گفت که من تو طویله بزرگ شدم .

البته من واقعا عذر می خوام که عین این جملاتو بکار بردم ولی چاره ای نداشتم می خواستم عمق فاجعه زندیگی منو درک کنید  .

همسرم با اینکه تحصیل کرده هستن اما مشاور نمی یاد من چکار کنم تنها مشاور رفتن جواب نمی ده من نگران بچه هستم که از باباش یاد بگیره من از همسرم متنفر شدم حالا هی بگید پول مهمه اگه شوهرم پول نداشت ولی مهربون و با شعور بود بهتر نبود؟

من که جدا دارم به طلاق فکر می کنم حالم ازش بهم می خوره البته اینو بگم که من تو خانواده ای بزرگ شدم که اصلا به همدیگه حرف زشت نمی زنیم این منو بیشتر داغون کرده من اینو با تمام وجودم حس کردم که پول خوشبختی نمیاره .

این پستو برا این گذاشتم که تجربه ای شه برای کسایی که در شرف ازدواج هستن چه پسر چه دختر اخلاق خیلی مهمه خیلی تو رو قران گول زیبایی ظاهری و پولو نخورید اگه ادمی سر راهتون قرار گرفت که اخلاقش خوب بود مهربون بود با ایمان بود بهش جدی فکر کنید .

من نمی دونم ادامایی مثل اقا ابراهیم و سامان متاهل و ... و بعضی های دیگه واقعا تو زندگی واقعیشون چطورن اما اگه به این حرفایی که می زنن عمل کنن بخدا اگه برگردم به ده سال پیش ادمی مثل اینا ازم خواستگاری میکرد تو چادر تو بیابان باهاش زندگی میکردم .

من دیروز با همسرم رفتم خرید و همسرم برا من فقط دو تومن لباس خرید غیر از خریدهای دیگه اما چه فایده ؟

فقط به من بگید جای من بودید چکار میکردید؟


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)