سلام

وقت تون بخیر، چرا الان همه انقدر میل به آرایش زیاد و گریم و جراحی و این ها دارن؟

من بلد نیستم آرایش کنم ... برخلاف خیلی ها که میگن اگه آرایش نکنن حس خوبی ندارن و همیشه آرایش میکنن ٬ من با آرایش حس خوبی نداشتم تا زمانی که دیدم واقعا احترام رو در ظاهر آدم میبینن! و بر اساس ظاهرت قضاوت میشی!

مشکل اصلی من اینه که اصلا اعتماد بنفس ندارم ...، دختر خوشگل تر از خودم میبینم ٬ خرد میشم! دخترهایی هم میبینم که با ظاهر معمولی و هزار تا رنگ و لعاب خیلی خوشگل میشن یه حس خود زشت پنداری بهم دست میده واسه خودم!

من صورتم لاغر و کشیده است ٬ و وقتی میخندم خط خنده دارم و این باعث شده یکی از گونه هام تپل تر از اون یکی به نظر بیاد (البته اینو بقیه متوجه نمیشن ) فقط موقع آرایش مشخصه و کلافم میکنه! این نقصه؟ چرا لب باریک و نازک نازیبا تلقی میشه؟ چرا؟

چرا پوست باید بدون لک و جای جوش و هیچ عیبی باشه؟ مگه این ها طبیعی نیست؟ مگه همه جوش نمیزنن؟ چرا باید غصه ی چیزهایی رو بخوریم که توش هیچ دخالتی نداشتیم؟ دندان لمینت نشده نازیباست؟ چیکار کنم؟

خدادادی صورتم ظریفه ولی بلد نیستم بهترین حالت چهره م رو داشته باشم؛ واقعا ناراحتم، هر جا رفتم آرایشگاه کوبوندن تو سرم که لبات باریکه ٬ یا کرم پودر وقتی میخندی رو یه ور صورتت میشه شبیه یه ترک کوچولو ؛ چرا آدمو خفیف میکنن آخه؟

من تصور میکنم اگه فردا روز واسه عروسیم برم آرایشگاه میشم زشت ترین عروس و اصلا اونی که میخوام نمیشم.

راهکار چیه؟


مرتبط:

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


مرتبط با آرایش خانم ها:

لوازم آرایشی ات را خرد کن!

کی تو مغز خانم ها فرو کرده که باید آرایش کنن ؟!

اصلا آرایش کردن رو دوست ندارم

مضرات آرایش کردن مداوم برای خانم ها

ایران رتبه اول مصرف لوازم آرایش در منطقه

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)