سلام 

من اصلا دوست ندارم سفید باشم، تو فامیل مسخره همه شدم، بهم میگن شیر برنجی انابل، واقعا اعصابم خورد میشه توسط دوستام هم مسخره میشم، میگن تو چشم و ابروی زیبایی نداری فقط سفید خالی هستی اصلا به درد نمیخوره سفید بی روح میگن . عین گچ منظورشون هم هست . 

من موهای بور و چشم های سبز دارم و بی بی فیس هم هست چهره م متاسفانه، واقعا انگیزه م رو از دست دادم نسبت زندگی، وقتی رد میشم پسرها همه شون منو مسخره میکنن؛ یک صدا میگن شیر برنجی زشت؛ بعد میگن تو اصلا نمیتونی ازدواج کنی؛ واقعا زشتی هیچ کس از تو خوشش نمیاد.

بعد که میام خونه خوراکم شده گریه کردن و با خودم میگم چرا باید این طوری بشه وضعیتم، خدایا چرا این طوری آفریدی منو، می مردم بهتر بود .

حالا آقایون جواب بدن، واقعا داشتن پوست سفید خیلی خیلی ضایع است، یعنی تا آخر عمر باید تنها زندگی کنم . تو کوچه خودمون یه دختره خدا وکیلی خیلی خوشگله، وقتی رد میشه با حسرت نگاش میکنم با خودم میگم کاشکی من جاش بودم، یعنی خوشگلی اون فضانوردیه، زیبا است منظورم بیش از حده دیگه زیبایش که حتی اون هایی که مثل من سفید هستن از اون خوششون میاد و ازش خواستگاری میکنن و دخترهای سفید هم هیچی دیگه .

یعنی واقعا موندم تو عدالت خداوند تو  تقسیم زیبایی بین بنده هاش، الان اون دختره با این سبزه ولی خیلی ناز و قشنگه، ولی تو چهره من هیچ جذابیتی نیست متاسفانه، پس اون سفید و بی بی فیس بودنم واقعا میخوره به درد خودم، چون کسی خوشش نمیاد، ترسم از اینه تا آخر عمر تنها تنهای باشم  .


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)