سلام خدمت همه دوستان خانواده برتر

خانمی هستم 31 ساله متاهل هستم ، راستش یه موضوعی هست شاید از نظر خیلی ها مسخره بیاد، ولی اصلا آرایش کردن رو دوست ندارم ، شاید بخاطر سنم باشه ، وقتی آرایش میکنم احساس میکنم الان همه جای صورتم یکسان نیست یه جا صورتم کرم داره یه جا پاک شده ، قبلا یه کم آرایش میکردم الان به زور هست ، واسه تو خونه میگم . 

از یه طرف میگم الان موقع نماز میشه باید کلی وقت بذارم تا بتونم آرایشم رو پاک کنم ، وقتی هم آرایش دارم دوست دارم سریع بشورمش تا راحت شم .

ممنون میشم از نظرات تون .


مرتبط:

آرایش مناسب محل کار

معرفی مارک خوب لوازم آرایش صورت

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

لوازم آرایشی ات را خرد کن!

کی تو مغز خانم ها فرو کرده که باید آرایش کنن ؟!

مضرات آرایش کردن مداوم برای خانم ها

ایران رتبه اول مصرف لوازم آرایش در منطقه

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)