سلام

دختری بیست ساله هستم. موضوع این هستش که چند وقت پیش با پسری آشنا شدم هم سن و سال خودم، تا اون موقع ارتباطی با پسری نداشتم. خیلی سعی می‌کرد توجهم رو جلب کنه و رفتارش باهام خوب بود ولی من نمی‌خواستم که رلش باشم و خودم همون اوایل رابطه رو ترک کردم. 

موضوع این هستش ایشون شرایط خوبی داره ولی مرد رویای های من نبود و قصد ازدواج هم نداشت هر چند منم نداشتم ولی خب حس نمی‌کردم که واقعی دوستم داره در واقع. با وجود اینکه منطقم بهم میگه کار درستی کردی که خیلی زود عقب کشیدی ولی جدیداً همه ش بهش فکر می‌کنم، همه ش دوست دارم پیام بدم حتی یه بار این کار رو کردم به یه بهانه‌ای ولی سرد باهام برخورد کرد و به خاطر تغییر رفتارس بیشتر ناراحت شدم. 

حتی گاهی خوابش رو می بینم و دوست دارم که دوستم داشته باشه، از یه طرف انگار عاشقش شدم از طرف دیگه انگار دوست دارم مورد توجه باشم. شاید هر دو شاید هیچ کدوم. دختری نبودم که اهل دوستی با پسران باشم، حتی خجالت می‌کشیدم وقتی با این پسر صحبت می‌کردم. ولی از یه جایی حسودی می‌کردم به دختر و پسرهایی که می‌دیدم به هم ابراز علاقه می کنن، با هم اکیپی پارک و کافی شاپ میرن یا حتی به زن و شوهرهای جوون هم حالم رو بد می‌کرد تا جایی که بلاک شون کردم. 

آمادگی ازدواج رو ندارم وگرنه دوست داشتم ازدواج کنم! هنوز انیمیشن دوست دارم و چیزی از همسر بودن و مادر بودن نمی دونم. سرگرم دنیای خودم هستم. ولی از یه طرف این حس ها بهم فشار میارن. با خودم گفتم اینکه چرا اجازه ندم کسی دوستم داشته باشه؟ چرا یه نفر هم به من این مدلی محبت نکنه؟ دوست داشتم دوست از جنس مخالف هم داشته باشم ولی این تجربه بهم نشون داد دوستی دختر و پسر عادی شاید شروع بشه ولی عادی نمی مونه و نهایت میشه همون رل! 

هم پشیمونم و هم اینکه بعد از ترک رابطه انگار علاقه م شروع شده تازه، از یه طرف به درستی کارم ایمان دارم ولی از طرف دیگه این جدایی یه جور دیگه آزارم میده و خیلی گیج میشم گاهی، از اینکه می دونم اون آقا علاقه ش واقعی نبود ولی من از اینکه پسش زدم پشیمون شدم، چرا آدم ها در عین دونستن غلط بودن کاری باز هم دوست دارن انجامش بدن. 

دلم نمی خواد عاشقش بشم ولی نمی تونم افکارم رو کنترل کنم مدام به سمت اون کشیده میشن و من مدام با خودم می جنگم حتی صفحاتم رو پاک می‌کنم که وسوسه نشم ولی از یه طرف هی بین این احساس‌ها نوسان می‌کنم! 

لطفاً نظرتون رو بگید. ممنون


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

انتقال تجربه ناموفقم در دوست دختر شدن

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست

مثل یه دستمال کاغذی باهام رفتار کرد و منو انداخت دور

به خاطر ترس از تلافی پسری که دوستم داره، نمیتونم کات کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)