من در آستانه 21 سالگی هستم و از پسری خوشم میاد چون نجیب با ایمان خانواده داره و مهربون، تا الانم با هیچ کسی دوست نبودم .2 ساله یه جورایی فهمیدم این آقا پسر منو یه جور خاصی نگاه میکنه بعد که نگاهش میکنم سرش رو میندازه پایین و دیگه به رو خودش نمیاره نگاهش اصلا هیز نیست .
منو کنار مامانش میبینه خیلی هول میشه یا یه بار اصلا سرخ شد.یا میرم که باهاش حرف بزنم همه ش تو چشم هام دنبال یه چیزیه ولی بد نیست نگاهش که بدم بیاد. بعضی موقع ها م عادی رفتار میکنه ولی میدونم اصلا الان شرایط ازدواج نداره
یعنی دوستم داره؟

خوشحال میشم نظرات بدونم مخصوصا اقایون


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

یه پسر خیلی درگیر منه اما حرفی از دوستی یا ازدواج نمی زنه

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دختران، پسران، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)